My Family

June 30, 2008 at 9:30 am 6 comments

Pertama sekali memang aku ader family memula ak nak citer
satu satu pasal adik badik aku tapi cam rase malas plak..
eheh… meh sini ak citer skit..

Ayah & Ibu

read more for pics

Ahah.. di sebabkan ayah mohd salleh..selalu orang panggil ak
anak mat salleh.. anak orang putih la tuh kan? eheh
ayah aku agak garang jugak.. dulu time aku kecik2 dier pukul abang2
aku dengan getah siram pokok bunga kejar sekeliling kampung sebab merokok..
mujur ak tak kene.. tapi dier kuat melenting.. skit jer salah aku kene marah..
sebab tuh ak selalu balik uma nenek ak time sekolah..
takder stress sangat kepala aku.. eheheh
tapi dier sayang aku walaupun dier selalu marah aku..
sebab dier ader cakap time aku pura pura tido.. eheh🙂 terharu aku time tuh

Mak aku plak  orang panggil Jun .. aku banyak amik jejak langkah dier
suker memasak pastu peramah semacam.. adei..
memang banyak sikap ak turun dari mak aku.. tak leh watper.. eheh
yang special nyer mak aku nie..
memang memasak power giler la.. pastu dalam make frenz memang no satu..
aku selalu pindah sebab ayah ak keje kerajaan..hampir setaman dier nak kawan..
memang hebat.. aku pun tak mampu. .ehehe

mak ayah aku baik..
mane ader mak ayah jahat tul tak?

Dar – Eldest Brother

Dier nie panas baran sikit.. selalu menampar orang
aku pun tak tau ler camner dier nie sorang..pendiam sikit..
dulu time aku kecik2 pun ak tak berani..
ak tak kawan dengan abang2 ak smpai form 4..
biler form 4 baru aku kenal & rase ader abang.. kalau tak hampeh..
dier nie kalau bawak kete ak rase takut..
rase nak angkat kaki.. laju n cam samseng jalanan jugak..
kalau layan corner aku tak yakin kete tuh..
bawak cam kete sport bertayar 20″..
adei..

nie anak dier Harraz.. si debab! eeheh

Yen – 2nd Bro

ahah..
dier nie la paling romeo dalam family aku dlu time muda2
kat sekolah menengah pun banyak wat hal budak nie.. isk isk isk.
mujur jadik orang jugak dier sekarang.. ehehe
dier nie lasak sikit.. memang outdoor skit orangnyer..
selalu lubang bisnes aku carik dari dier ler.. eheh
dier pandai manage biznez.. sebenarnyer 2-2 abang ak power biznez..
so ape-ape aku call diorang jerk🙂 baru ler idup kan? hehe
dier ler perintis power computer dalam family ak..
pastu ak lekat kat pc.. terus ak jadik camnie.. takleh idup tanpa pc..😦

ha.. nie anak dier afiq si putih.. eheh

NiNie – Only Sis


Ha.. nie kakak aku yang sorang
dier nie ganas skit.. sebab dier sorang pompuan.. eheh
member kamcing aku dari kecik.. selalu aku gaduh ngan dier ler..
dier pun kuat marah aku.. nak wat camner.. memang perangai dier.
tapi dier nie tak penyabar sikit orangnyer.. boros skit…biase ler pompuan..
kakak ak memang perempuan. eheh..kami takder rahsie..tuh yang best tuh..
aku sayang giler kakak aku.. ehehe..bestpren aku time susah..
jadik aku punyer perunding imej  aku.. eheh
disebabkan aku dari kecik kawan ngan dier ngan kawan2 perempuan
aku pun banyak kawan perempuan..maybe da biase perempuan kot..
ader dlu birthday kawan dier, aku pergi uma member dier bagi aku main barbie doll?
adei..

Aku-Last la tuh🙂

Aku la paling cacat dalam family nie..
sebab aku sorang jer pakai spec mata..main pc dalam gelap pnye pasal
banyak laie la  wabak2 yang ak kene bawak.. adei..
genetik terakhir memang camnie kan? sensitif pada persekitaran.. eheh
tapi ntah ler.. personaliti aku lain sikit dari family member ak..
ntah.. aku cam ader perangai & vision sendirik
kadang2  mak ayah aku sendirik tak paham…
takper ler.. pikir sendiri la nabil…
tapi diorang selalu lepaskan aku jerk.. sebab dari sekolah ak suke
wat mende pelik2.. herm🙂 kene marah jugak sesikit
hes hes hes..nanti aku citer ler pasal aku laie. eheh

Tok- Nenekku


Ha.. nie nenek aku..
da tua.memang ler sume nenek tua kan?. 80 ke atas kot umur dier
aku suke lepak dengan dier… aku power masak pun sebab dier ajar sume
eheeheh…

okies.. nanti aku sambung laie pasal lain🙂 tq 4 reading…!

Entry filed under: myselF, personaL - mikE. Tags: .

Gambar dalaman Kaabah Sekolah Rendahku

6 Comments Add your own

  • 1. wawa najwa  |  June 30, 2008 at 1:22 pm

    ows.. cutenye anak sedare ko
    ko pandai masak?best ke?

    Reply
  • 2. mmsy87  |  June 30, 2008 at 2:08 pm

    eheh..blum tengok anak aku laie nanti..
    lagi comel.. jom la makan..ak da jarang masak sekarang nie🙂

    Reply
  • 3. fizah  |  July 1, 2008 at 7:53 am

    hahaha..
    asal len ek muke ko ngan adek badek ko?
    eh ayh ko ckp pe ms ko pure2 tdo 2?
    hehehe

    Reply
  • 4. mmsy87  |  July 1, 2008 at 9:45 am

    herm tuh la rasenyer..
    orang ramai cakap jugak.. sperma bermutasi. heeh
    herm.. dier cakap dier sayang ak ler.. heeh

    Reply
  • 5. aku..  |  September 21, 2008 at 9:28 pm

    aku dlu mase form 2 suke usya akak ko dtg skola..sbb die slalu dtg nek moto kan..haha…kem salam k..

    Reply
  • 6. mmsy87  |  September 21, 2008 at 9:33 pm

    saper ler ko nie erk..
    heh.. akak ak selalu jugak datang nek kete
    time biler plak tuh erk

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


