Sekolah Rendahku

July 1, 2008 at 9:38 pm Leave a comment

Meh sini aku nak citer pasal sekolah rendah aku.
aku boleh dikatakan nomad waktu sekolah rendah
sebab asyik pindah jerk..
nak wat camner ayah aku keje kerajaan…
ikut ajer ler..

read more ler .. eheh


dari darjah 1- awal 4,aku sekolah rendah mahmud raub
sini sume laki ler… aku tak kenal perempuan pun..
waktu nie memang ramai member..
tapi disebabkan aku pindah..
aku kehilangan kawan..dan hasilnya aku macam
pendatang di daerah sendirik..
aku ader kurang dari 10 orang kawan kat raub
sebab kalau kenal muke pun aku da segan nak tegur
ehehe

pastu darjah 4-5 aku sekolah kebangsaan cenderawasih
kuantan..kat sini aku jumpe member dan terdedah
kepada kehidupan bandar, bosan jugak dok bandar sebab
panas sikit. Aku jumpe member2 macam2 ragam ler..
sini pun mule aku ader kawan perempuan.. eheh.. best jugak🙂

sini aku ader wat hal sikit..
saed ader jumpe gambar porn pastu aku bagi bebudak nie tengok
da jadik case sekolah plak dah.. adei..
pastu kami sekawan suke mencuri kat kedai yuyi
kitorang tak curi aper pun, bola pingpong jerk
aku tak berani.fattah ler yang wat.. kami wat geng 4 prof..
eeheh..
sekali pernah kantoi curi cd games pc kat kuantan parade
fattah punye pasal jugak sebab takder rancangan mencuri pun..
heh.

darjah 6 plak ak sek keb jerantut..
disebabkan umur setahun jagung jer kat situ
aku rileks aja la..
takder aper sangat pun..
yang menariknyer dapat menang pertandingan kuiz kesihatan
negeri pahang no. 2 kot..yeah..

aku takder gambar laie untuk sekolah rendah..
nanti aku akan carik laie erk? eehehe.. tqq

Entry filed under: myselF, personaL - mikE. Tags: .

My Family Gambar KahWin kakak DiDie

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


%d bloggers like this: