Lagu- Lagu Rihanna

July 4, 2008 at 9:55 pm 2 comments

Hari ni aku nak share dengan korang pasal artis
kegemaran aku rihanna.. aku suka pada dia nie
bukan sebab dier sexy ker aper..
bukan hanya sebab suara dier.. tapi sebab lagu2 dier pun
leh wat aku ngangis juga.. penuh makna

bermula dengan…. read more..

lagu unfaithful.. aku minat giler
sebab jadik lagu tema hidup aku..
selepas aku kiciwa  dengan seorang playgirl
sehinggakan aku download 5 version remix unfaithful..

lepas tuh lagu umbrella pulak memberi semangat
di kala menjadik teman hidup aku yang aku dedicatekan lagu tuh
utk orang yang banyak tolong aku dalam idup aku, amy..

pada waktu ak kesedihan plak..
lagu Cry memang menyentap kalbu aku..
aku sendirik tak tau apsal lagu dier cam mesti ade kene ngan hidup aku
rase cam rihanna jer faham perasaan aku kan? ehehe

pastu lagu take a bow plak hadir di kala
aku kesedihan..lagu nie macam memberi semangat sebenarnyer
so kiter leh go on ngan hidup kan?

Belum dikira lagu2 lagu2 lain lagie berentap clubstyle and featured laie
cam sos, shut up and drive dan lelain laie..
so sokonglah rihanna..🙂🙂🙂

Entry filed under: entertainmenT, lyricS. Tags: .

Hancock the movie KOMP3.Net – Download sampai satu album?

2 Comments Add your own

  • 1. fizah  |  July 5, 2008 at 3:41 pm

    wei tka rihanna lak ke?
    bkn ko ske jojo ke?
    hehe

    Reply
  • 2. mmsy87  |  August 15, 2008 at 1:35 pm

    ak suke jojo jugak.. rihanna nie suara dier layan jugak wei.. eheh..maksud lagu dier pun mengancam wei

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


%d bloggers like this: