Collision Course

July 5, 2008 at 2:30 pm Leave a comment

Herm..
yeah.. sekarang sudah tukar nama blog aku nie
disebabkan blog nie aku wat secara perkongsian
setakat nie ummul jadik rakan kongsi aku..
korang pun leh join..


cuti aku akan berakhir besok..
read more..

bermakna kat um internet ak terhad
tuh sebab ak joint venture ngan ummul pasal blog nie
kot dier leh jage. kan? ehehe
korang jom la  join sekalik kasik idea ker aper ker. eheh
ak still baru dalam dunia internet nie.. buta it laie.. eheh

waktu cuti nie banyak mende yang aku lalui..
ader perasaan bahagia, gembira yang amat sangat, sedih yang amat sangat, keciwa
bleh katekan cuti nie satu cuti yang complete bagi perasaan aku nie
cam pakej pelancongan semua dalam satu

aku teringin  nak turn back time supaya
aku tak dewasa camnie.. adei..im not ready sebenarnyer.
i dont want to be a man  .. perit seh jadik man..
i want to be a boy forever.. knowin nothin to worry about aite?

sume orang citer pasal masalah..
aku mampu selesaikan masalah orang tapi masalah sendirik
aku larikan dari ingatan aku.. berani tak berani.

aku bersyukur ler sebab ader kawan2 yang ader di sisi aku..
aku nak jadik bergune pada sume orang..
im for everyone..

Entry filed under: activitY, personaL - mikE. Tags: .

KOMP3.Net – Download sampai satu album? First Day of school

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


