First Day of school

July 8, 2008 at 6:46 am Leave a comment

Heheh
herm.. sekarang aku dah register kat UM
kecoh jugak dibuatnyer pade hari pendaftaran..
aku dah tempah bilik tapi akhirnyer
bilik ak kene amik dengan chinese.. sedih jugak aku..
ader kisah gembira dan sedih.. read more..

Member tak ramai dah stay kat kolej
ramai terpakse duk luar.. aku plak terlebih aktif kat kolej nie
rase cam nak pencen plak ikut jejak langkah diorang😦

bilik aku cam tapir kacukan cipan kotor..
mak & ayah aku terpakse tolong aku mop smpai 3 kali
pastu aku dapat call dari ninie cakap mak ayah aku
terbabit dalam xcident kecil kat batu caves
risau giler malam tuh sbb bapak aku tak angkat phone
aku sendirik tak tau nak luahkan perasaan kat saper. adei
mjur ler aku dapat tau pastu juz kereta jer buta kerna
pecah kedua dua belah matanya.. eheh

sem nie ak datang cam rase kosong & sunyi skit
kalau 2 sem sblum nie aku bawak semangat amy..
tapi tak selamanya aku nak bergantung kat dier jerk..
now its time to stand on my own shoes..
sebab tuh ak baru beli kasut jogging

so hiduplah kasut sukan utk Universiti malaya!
kalau mau jogging nak join kontek ak k?

Entry filed under: activitY, personaL - mikE. Tags: .

Collision Course Katz Download bergema!

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


