Secondary – Form 2

July 15, 2008 at 12:04 am Leave a comment

Biler bermulanya masuk 2nd year,
kami sudah bergelar senior,
tambah2 aku jadik pengawas jage kelas junior. hohoh

read more..

aku ader dibawak 3org(moon, tobex) ke kl.
wakil pahang pegi training website kat kl utk ptdingan website keb.
cikgu jun la yang banyak tolong kitorang time tuh. eheh
herm.. ape yang menarik nyer time tuh, 1st time aku kene pow’
kat sogo.. hohoh kat arcade game.. memang aku da jadik
cam fobia skit ler nak p mane mane arcade game..

aku ader masalah mental skit time nie..
aku suke main2..termasukla sampai kene berdiri
kat luar kelas kat padang..
sampai aku nominated nak kene buang pengawas..🙂
tapi mujur still sayang laie kat aku time tuh
so stay ler.. ehehe

aku mule asah bakat kepimpinan ler tahun nie.
aku adore orang cakap kat depan orang ramai
time tuh ak p kem kat langkawi.ader senior tuh cakap kat sume.
“satu hari nanti adik2 pun leh cakap cam abang”
tak sangke plak betul ape yang dier cakap jadik kat aku..
sekarang aku jadik tak malu langsung plak nak cakap kat depan orang
masalah plak jadik camnie .. adei..

aku mencetuskan idea nak wat batch group atas inspirasi senior
dah wat.. mane leh kalah. eheh..aku pun nak batch ak dipandang tinggi.
waktu tuh aku pun tak tau ler camner power nyer semangat
sampai ak leh handle member2 batch ak wat program cam aku plak senior
itu ler berkat dorongan & sokongan member namenyer..

namun kadang2 aku punyer vision tinggi sangat
tak tercapai akal budak2 batch aku..tuh le plak masalah mental aku..
maybe sebab aku banyak bergaul dengan orang tua waktu kecik..
aku tak ramai member budak2 time kecik.. sbb aku kan dok kg..
bebudak sek ak yang lain ramai duk taman.. takper ler..
layan sudey..

time aku kecik2 aku ikut ayah aku keje, aku akan kawan ngan
driver office ayah aku.. hehe best best..

Entry filed under: myselF, personaL - mikE. Tags: .

Ular Berkaki? Secondary – Form 3

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


