Belajar English secara Online dan Percuma!

July 17, 2008 at 2:06 am Leave a comment

Assalamualaikum dan selamat pagi🙂, kepada sesiapa yang nak ‘improve’kan penggunaan bahasa inggeris, boleh la cuba layari dan belajar kat website ni, kaedah dia pun macam sempoi ja, ada langkah-langkah macam dalam screenshot kat atas..Amat berguna kepada Internet Marketer melayu yang ingin belajar bahasa inggeris tapi tak ada masa nak ambil kelas. Aha, juga tak lupa kepada sesiapa yg tengah bercuti(kan musim cuti sekarang ni? :-D) boleh la cuba..

Sila layari http://www.thinkglish.com untuk mencuba!
Sumber : www.OmaQ.org

p/s : aku bukan nak banggakan bahasa inggeris dan pandang rendah pada bahasa bangsa aku sendiri,bahasa Melayu, aku cuma nak rakyat Malaysia bertambah maju dengan belajar banyak bahasa terutamanya bahasa Arab dan bahasa inggeris(sebab kebanyakan maklumat dalam internet guna bahasa inggeris, betul tak?)

Entry filed under: tecH tips, technologY. Tags: .

Secondary – Form 4 Campus Life Early 2008

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


%d bloggers like this: