Campus Life Early 2008

July 21, 2008 at 8:16 am 1 comment

Herm
sekarang ak melangkah lesu sendirian..
sekarang banyak jugak jawatan yang ak pegang..
1. Pengarah projek Minggu Integrasi Tuanku Bahiyah – Kolej ler nie
2. Ketua Fasilitator Kem Kecemerlangan Akademik & Akhlak (KKAA)
3. Coordinator Elektrikom
4. Krew Gerai Feskum
aku menjadik sedikit blur sekarang…

read more…

Dulu..aku wat sume nie tuk amy..
tapi sekarang dier da takder.. aku pun tak pasti aper hala tuju aku

herm.. projek pun ader masalah sebab sume orang duk
bz dengan projek lain.. projek aku plak dekat n rushing..

belajar plak ak da susah nak catchup sekarang..
kepala ak serabut sekarang.. pelbagai mende datang sekaligus
otak aku tak mampu nak tampung.. aku lemah seh..
rase sebak jer ati aku nie…
cepat jer berair mata aku sekarang…

Semoge aku tabah ler hendaknyer sekarang & selamanya…

Entry filed under: activitY, personaL - mikE. Tags: .

Belajar English secara Online dan Percuma! Karektor Manusia Berdasarkan Kentutnya

1 Comment Add your own

  • 1. fizah  |  July 27, 2008 at 5:14 am

    moge2 terus tabah..
    hehe

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


