Tanpa- 6ixth Sense

October 6, 2008 at 6:47 am 8 comments

lepas bosan layan lagu raya, jom kite layan lagu jiwang..heee

kumpulan ni ak discover pon da ckit lambat, tepikat kat vokalis die yang cute..klip video pon boleh tahan la..sambil buat assignment, layan gak la lagu ni..tp post kali ni special ckit..ak kasik guitar chord skali..jom nyanyi plus main gitar..!!!

6ixth Sense – Tanpa

Intro
Gm,Cm,F,Dm ——-Pendek
Cm,Gm,D,D ——–Panjang

Gm
resah yang ku
Cm F
ubah dalam kata
Dm Cm
melukiskan kesunyian
Gm D
tanpa engkau aku tak mengerti

Gm
meski
Cm F
pagi itu menatapi
Dm Cm
akan sunyi tanpamu
Gm D
menemani aku sepi

Chorus
Cm
tanpa..
F
cintamu aku resah
Dm
tanpa..
Gm
kasihmu aku hampa
Cm
tanpa..
F Gm
dirimu aku nanti
Dm
hooo…

(ulang chorus x2)
Cm F Dm
Kini benar-benarku rasakan
Cm F
dalam benuk hatiku tanpamu
D Gm
aku tak mengerti

Cm
takut
F Dm
takut jauh cari dirimu
Cm F
kan kau tinggalkan aku sendiri
D
tanpamu ku mati
Gm
hooo…

Gm
resah yang ku yang ku
Cm F
ubah dalam kata
Dm Cm
melukiskan kesunyian
Gm D
tanpa engkau aku tak mengerti

Entry filed under: lyricS. Tags: .

Selamat Hari Raya Kuala Lumpur Raya 08 – Preparation

8 Comments Add your own

  • 1. asma'nor  |  October 13, 2008 at 4:46 pm

    suke lagu ni..
    mike, nyanyikn utk aku…

    Reply
  • 2. ummulmursyida  |  October 13, 2008 at 4:50 pm

    hahahahaha..
    [gelak smbil begolek..]
    jom byg kan betape disasterbye lgu ni kalo mike nyanyi

    Reply
  • 3. tira  |  November 30, 2008 at 11:36 pm

    jujur i MiNt sAnGt Kat-kmplan 6ixth niE..

    Reply
  • 4. mmsy87  |  December 1, 2008 at 8:41 am

    yAHH
    LEH join ummul da genk la.. ehehe

    Reply
  • 5. ummulmursyida  |  December 2, 2008 at 9:41 am

    haha..
    jom jom..

    Reply
  • 6. mmsy87  |  December 2, 2008 at 12:47 pm

    ak pun suke jugak lagu nie..
    layan.. makin lonely dengar beb rentak dier.. eheh

    Reply
  • 7. ummulmursyida  |  December 2, 2008 at 2:32 pm

    jgn cakap pasal lonely mat..
    nnt air mate ak begenang..

    Reply
  • 8. mmsy87  |  December 2, 2008 at 10:43 pm

    ok ok..
    kiter mesti hongra ok?
    yeah
    hongra for life bebeh!

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


