Rumah di tempat pelik-pelik…

October 15, 2008 at 7:24 pm 23 comments

herm.. ader beran ker nak wat camnie?
engineer mane la kan dapat idea nie.. eheh..


more rumah pelik. eheh…








Entry filed under: miscellaneouS. Tags: .

Makan-makan UM Takde Air?

23 Comments Add your own

  • 1. affanazami  |  October 19, 2008 at 4:44 am

    sume ni tipu kan?

    Reply
  • 2. mmsy87  |  October 20, 2008 at 3:25 am

    tak dapat dipastikan laie woo.. tak pernah nampak masalahnyer.. eheh

    Reply
  • 3. haya  |  November 9, 2008 at 10:06 am

    ak suke rmh no5…rmh atas pokok yg moden..
    rmh yg last ni pun nice gak..
    save budget utk ekon
    tp klo bt kat m’sia sure banjir…
    mane ko dpt pics ni sume…menarik.

    Reply
    • 4. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:34 am

      haya
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 5. zairy  |  July 3, 2009 at 6:03 am

    betul ke 2??????

    Reply
    • 6. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:34 am

      zairy
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 7. zairy  |  July 3, 2009 at 6:06 am

    skali kena sunami bestnya kn?????

    Reply
  • 8. siiputt  |  January 6, 2010 at 2:05 pm

    cantik la pic2 tu..kalau la siput dapat buat rumah mcm 2 …hahahaahaha

    Reply
    • 9. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:34 am

      siput
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 10. ema  |  March 9, 2010 at 1:47 am

    menarik juga…best kalau dapat buat rumah g ne..

    Reply
    • 11. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:35 am

      ema
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 12. sheila  |  March 29, 2010 at 7:03 am

    bestnya dapat rumah pelik mcm ni…he..he..he

    Reply
    • 13. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:35 am

      sheila
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 14. udin  |  May 20, 2010 at 9:44 pm

    fuyooooo!!!!!!!!!

    Reply
    • 15. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:36 am

      udin
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 16. suzie  |  June 21, 2010 at 2:45 pm

    kalo sume ni btol dh tentu masuk list 7 wonders in the world.

    Reply
    • 17. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:37 am

      suzie
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 18. Dee  |  June 24, 2010 at 3:07 pm

    Nnti kita akan dapat rumah dalam tanah yg lagi pelik dr pelik2 kat dunia nie haha..

    Reply
    • 19. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:36 am

      dee
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 20. daus  |  June 28, 2010 at 11:30 am

    cntk uma no 1..

    Reply
    • 21. mmsy87  |  June 29, 2010 at 1:36 am

      daus
      Maaf kami sudah berpindah ke

      http://pulutkuning.wokeyh.com

      dan sebarang pertanyaan dan
      interaksi boleh dibuat di sana.

      Kami tidak lagi menyokong laman ini.
      terima kasih.

      Reply
  • 22. faz  |  August 18, 2010 at 11:28 am

    cam kena edit jerrr………..

    Reply
  • 23. faezal  |  August 19, 2010 at 12:51 am

    bestnye kalaw dapat melihat keindahan d’negara2 sanekan…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


%d bloggers like this: