Lelaki & ciumannya?

February 19, 2009 at 6:33 am 13 comments

lelaki dan ciumannya? ehehe..more…

a). Mata Tertutup
Lelaki jenis ini terdorong kepada suka berfantasi tatkala beliau mencium isterinya. Lelaki ini juga adalah jenis lelaki yang romantik
dan mudah menjadi mesra dalam perhubungan.

b). Mata Terbuka
Lelaki jenis ini pula akan berhati-hati dalam meluahkan emosinya.
Lelaki jenis ini mempunyai kecenderungan untuk mengongkong sesuatu perhubungan.

c). Cium dengan kuat
Lelaki jenis ini cuba menutup kelemahannya dengan mendominasi atau mengongkong apa yang akan dilakukan isterinya.

d).Cumbuan Lidah
Cumbuan jenis ini mengiringi sifat keghairahan yang tinggi.Lelaki jenis ini juga cenderung untu mengongkong isterinya apabila dia menusuk masuk lidahnya ke kerongkong si isteri.Jika si suami ini membenarkan isteri untuk memasukkan lidah ke dalam mulutnya , maka lelaki ini mempunyai sifat bertolak ansur dengan isterinya.

e). Cium sambil membelai manja
Lelaki jenis ini tahu akan kuasa seksual yang sebenarnya. Iaitu melalui kelembutan dan kehalusan. Lelaki ini penyabar dan peka tentang dan terhadap kemahuan anda. Beliau juga dapat menawarkan apa yang disukai oleh si isteri. Jenis suami ini adalah matang dari segi seks dan juga emosi.

Perkara-perkara diatas hanyalah panduan , ia tidak semestinya betul kerana ia tidak termaktub didalam Al-Quran dan hadis.

Entry filed under: spirituaL. Tags: .

Mocca – Happy Prank – Perancangan Prank Ke-2

13 Comments Add your own

  • 1. marwan  |  February 19, 2009 at 9:00 am

    mana ko tau mende2 nie? ape jenis ciuman sekalipun, asalkan dapat smpaikan perasaan sayang kpd org yg kite cintai , tapi lepas kawin je tau, seblum kawin hukumnye HAARAAMMM…
    hehe

    Reply
  • 2. mmsy87  |  February 19, 2009 at 11:12 am

    ehehe
    nie kajian la beb
    tapi ak tau ko tak tahan sebelum kawin kan?
    takper…
    pipi ak ader jerk untuk ko lepaskan
    ehehe

    ak rela..
    hehehe

    Reply
  • 3. didi  |  February 19, 2009 at 2:06 pm

    wei…
    jgn2..
    nnt korang d cop gay..
    gurau jer..
    hehe๐Ÿ˜‰

    Reply
  • 4. marwan  |  February 19, 2009 at 3:44 pm

    uwekk… tkpe dowh, pipi mak aku kan ada… tapi cium tanda sayang anak kpd ibunya… heh.

    Reply
  • 5. mmsy87  |  February 19, 2009 at 11:28 pm

    ehehe
    kalau cium member
    tanda sayang pada member beb
    ehehehe

    Reply
  • 6. ummulmursyida  |  February 20, 2009 at 11:07 am

    amboi..
    =P

    Reply
  • 7. affanazami  |  February 20, 2009 at 12:44 pm

    I need to get a kiss too!! haha.Lame tak jengah blog ko mat.. Bukan ape, asek yg prank2 tue je. aduhai. aku terkdang lugar jugak tgk apatah lagi membayangkan air penuh puntung la ape lah. eiu. hehe. u guys are so fun

    Reply
  • 8. mmsy87  |  February 20, 2009 at 2:02 pm

    herm
    ko need a kiss..?
    ahah.. ramai jer nak kiss ko tuh
    ehehe

    herm..
    ntah idup penuh dengan prank beb
    mane budaya diorang dpat pun ak tak pasti seh…

    Reply
  • 9. marwan  |  February 21, 2009 at 6:28 pm

    ahaha, prank tu sume budaya kuning yg kite sume amek dari barat la tue… besa la remaja… heheh.

    ko biar btol mad, jap lagi aku cium ko, ko yg termuntah kang, heh.๐Ÿ™‚

    Reply
  • 10. mmsy87  |  February 21, 2009 at 9:54 pm

    ak cool jer
    ehheeh

    Reply
  • 11. YatieSamsul  |  February 23, 2009 at 5:13 am

    serius xde pengalaman lg so camne? nanti pas kawen aku tau kot. :p

    Reply
  • 12. mmsy87  |  February 23, 2009 at 3:25 pm

    herm
    camner nak ader pengalaman?
    ehehe

    Reply
  • 13. kiddouz  |  February 28, 2009 at 5:26 pm

    sape nak pengalaman meh cni pak ngah tora nak kasi..

    wahahahah!!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categories


%d bloggers like this: